Pomoc www.mysms.pl - Często zadawane pytania

Jeżeli jestem świeżym posiadaczem telefonu komórkowego i chciałbyś wgrać na niego coś odlotowego z naszej strony mysms.pl, ale nie wiesz jak się do tego zabrać - my Ci pomożemy! Poniżej prezentujemy listę najczęściej zadawanych pytań odnośnie naszej strony:

1) Dla kogo przeznaczona jest strona mysms.pl?

Serwis mysms.pl został stworzony z myślą o posiadaczach telefonów komórkowych, którzy znajdą na naszej witrynie tysiące aplikacji do swojej komórki m.in.: takie mobilne aplikacje jak: logo, kolorowe logo, dzwonki, dzwonki polifoniczne, dzwonki polifoniczne True Tone, dzwonki polifoniczne Real Music, smsy graficzne, grafika sms, wygaszacze, kolorowe wygaszacze, animowane wygaszacze, kolorowe animacje, blink sms, kolorowe gry java, kolorowe tapety, filmy video, motywy mms, bramka sms, infoserwisy i teksty sms, śmieszne smsy, melodyjki i grafika ems i dużo więcej. A to wszystko na telefony Nokia, Siemens, Motorola, Sony Ericsson, Alcatel, Samsung, Ericsson, Sagem, Mitsubishi, Panasonic, LG, Sharp, Philips i Sendo.

2) Co trzeba zrobić aby wysłać sobie np. logo na Nokie 3300?

Możesz to zrobić na kilka sposobów, np:
1. W lewym menu pod kategorią "Nokia" kliknij na dział "Nokia logo".
2. Wybierz interesującą Cię kategorię np. "Samochody".
3. Jeżeli spodoba Ci sie jakieś logo kliknij na nie, a po chwili wyskoczy Ci nowe okienko pop-up.
4. Sprawdź w okienku pop-up czy logo można wysyłać na Twój model telefonu, jeśli tak, postępuj zgodnie z informacjami zawartymi w pop-upie.

3) Jak długo będę musiał czekać na logo(lub inna Waszą aplikację) po wysłaniu sms'a z kodem z mojego telefonu?

Sms zwrotny np. z logiem, dzwonkiem itp. dochodzi w ciągu kilku sekund. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się nieznacznie wydłużyć z powodu obciążenia serwerów, w takich wypadku prosimy nie wpadać w panikę i poczekać cierpliwie kilka chwil, ponieważ sms dojdzie na 100% :)

4) W jakich sieciach dostępne są Wasze usługi?

Wszelkie multimedia zawarte na stronie mysms.pl można wysyłać na wszystkie polskie sieci GSM: Idea, Era, Plus GSM, Sami Swoi, Heyah.

5) W jaki sposób zapłacę Wam np. 2 zł za dzwonek?

Koszt wysłania takiego specjalnego sms'a doliczany jest do najbliższego rachunku telefonicznego. Jeżeli natomiast posiadasz telefon na kartę, koszt smsa od razu potrącany jest z Twojego aktualnego stanu konta.

6) Czemu muszę Wam za to płacić?

Profesjonalizm w dzisiejszych czasach kosztuje. Dużą część ceny smsa zabiera operator np. Idea GSM, pewny procent inkasuje operator techniczny, a skromny procent my. Ale to nie wszystko! Z tego co nam zostaje i operatorowi technicznemu należy opłacić masę specjalistycznego sprzętu: serwery wirtualne, domeny itp. Nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu czuwa sztab wykwalifikowanych ludzi: techników, grafików itd. Należy także opłacić ZAiKS'a i masę innych rzeczy... Dzięki temu system jest niezawodny i super szybki :)

7) Czy będąc w sieci Idea GSM mogę wysłać np. dzwonek koledze, który jest w innej sieci np. Plus GSM?

Tak, oczywiście! Wysyłanie aplikacji z naszej strony innej osobie może odbywać się w różnych kombinacjach polskich sieci komórkowych. Należy pamiętać, aby telefon kolegi obsługiwał daną aplikację ;)

8) Czy podczas pobierania np. dzwonka polifonicznego lub gry java płacę za połączenie z WAP'em podczas pobierania danej aplikacji z nowej zakładki WAP?

Tak. Łącząc się z WAP'em operator danej sieci pobiera opłatę według obowiązującego cennika. Zazwyczaj gra, która waży 50kb pobierana jest bardzo szybko, czyli koszt takiego połączenia z WAP'em wyniesie góra kilkadziesiąt groszy :)

9) Chciałbym złożyć reklamcję, co teraz?

Cały proces wysyłki multimediów na telefony jest zautomatyzowany, wszystko chodzi szybko i sprawnie. Reklamacje stanowią bardzo znikomy procent wszystkich wysłanych smsów (ok. 0,01%) i są w 90% spowodowane winą użytkownika( nieuważnie przepisany kod.. itp.).

Jeżeli wysłałeś sms'a i nie dostałeś tego co powinieneś, to:
1. Sprawdź, czy wysłałeś smsa o prawidłowej treści i na prawidłowy numer.
2. Sprawdź, czy Twój telefon obsługuje daną aplikację (np. jeżeli chcesz wysłać smsa graficznego na telefon Nokia 3310, wchodzisz w menu po lewej na NOKIA -> Nokia smsy graficzne, wybierasz interesującą Cię grafikę, klikasz na nią, po czym w nowym okienku pop-up uzyskasz szczegółowe informacje w jaki sposób przesłać grafikę na swój telefon oraz czy Twój telefon obsługuje tą aplikację).
Jeżeli po sprawdzeniu punktów 1 i 2 dalej twierdzisz, że wszystko zrobiłeś prawidłowo i nie otrzymałeś, bądź otrzymałeś daną aplikację w postaci kilku smsów o niezrozumiałej treści to złóż reklamację:

1. Wyślij e-mail do działu technicznego na adres: wapster@wapster.pl wpisując w temacie "REKLAMACJA ze strony www.mysms.pl".
2. W treści listu napisz: numer, na który wysłano SMS (np. 7928), przybliżony czas wysyłki smsa, Twój numer i model telefonu, kod jaki wysłałeś smsem (np. B1646876MS) oraz co otrzymałeś w zamian.
3. Cierpliwie poczekaj na rozpatrzenie reklamacji (dział techniczny pracuje tylko w dni robocze, przez jakieś 8 godzin dziennie). Żadna reklamacja nie pozostanie bez odpowiedzi :)

11) W powyższych pytaniach nie znalazłem odpowiedzi na dręczące mnie pytania. Co mam teraz zrobić?

Masz pytanie, problem, wątpliwości odnośnie naszej strony? Napisz do nas korzystając z poniższego formularza. Postaramy się pomóc jak najszybciej się da. Napisz! Żaden list nie pozostanie bez odpowiedzi :)

"; mail($kto,$temat,$tresc,"From: $imienazw <$email>"); echo("
Wiadomość została wysłana!
Dziękujemy!


"); } else { echo("
Twoje imię i nazwisko:  
Twój e-mail:  
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:  

   


"); } ?>
Jesteś w dziale: POMOC MYSMS.PL | Często zadawane pytania.